Vaikuttaja­markkinointi ja UGC

Vaikuttajamarkkinoinnin avulla viestisi kerrotaan siellä, missä kuluttajat ovat alttiita vaikutteille.

performission vaikuttajamarkkinointi

10 syytä tehdä vaikuttaja­markkinointia

Vaikuttajamarkkinoinnin avulla viestisi voidaan kertoa siellä, missä kuluttajat ovat alttiita vaikutteille. Nykypäivän digitaalisessa ympäristössä vaikuttajamarkkinointi on tutkitusti tehokasta ja vaikuttaa merkittävästi enemmän ostopäätökseen kuin perinteinen brändiviesti.

Tutustu e-kirjaamme ”Vaikuttajamarkkinointi on tehokasta – 10 syytä tehdä vaikuttajamarkkinointia 2022”.

Performission on vaikuttaja­markkinoinnin toimisto

Olemme strategisen vaikuttajamarkkinoinnin kumppani, joka auttaa teitä toteuttamaan tuloksellista vaikuttajamarkkinointia. Valttikorttejamme ovat laajat vaikuttajakontaktit, vankka ammattitaito ja monipuolinen kokemus vaikuttajamarkkinoinnista. Pystymme huippusuorituksiin nopeallakin aikataululla. Toteutamme kampanjat yhteistyössä vaikuttajien kanssa vastaamaan juuri teidän yrityksen tarpeita ja tavoitteita.

  • Kampanjat suunnittelemme tavoitteidenne mukaisesti
  • Käytämme kampanjoissa laajasti suomalaisia vaikuttajia
  • Teemme sopimukset vaikuttajien kanssa
  • Hoidamme yhteydenpidon, kampanjaperehdytykset ja palkkiomaksut vaikuttajien kanssa
  • Vaikuttajakampanjoiden seuranta, analysointi, raportointi ja jatkoehdotukset

UGC-sisällöntuotanto

UGC eli käyttäjien tuottama sisältö (User-Generated Content) voi olla mitä tahansa käyttäjien luomaa sosiaalisen median sisältöä, kuten yleisimmin lyhytvideoita ja valokuvia, joita yritys voi hyödyntää omissa somekanavissaan joko orgaanisesti, tai maksettuna mainontana. UGC-sisällöntuottajan ja vaikuttajan erona on, että UGC-sisällöntuottaja tuottaa sisältöä ainoastaan asiakkaan tarpeisiin, eikä sisältöjä julkaista lainkaan hänen omissa kanavissaan, kun taas vaikuttaja tuottaa sisällöt sovitusti omalle kanavalleen. UGC on yleisesti myös kustannuksiltaan edullisempi vaihtoehto, sillä asiakas maksaa vain sisällöstä, ei medianäkyvyydestä.

Tarjoamme trendikästä UGC-sisällöntuotannon palvelua avaimet käteen -periaatteella. Verkostomme kattaa kymmeniä laadukkaita UGC-sisällöntuottajia, joista kartoitamme tarpeisiinne sopivat sisällöntuottajat. Kartoituksessa huomioimme aina kokonaisuuden toivotusta sisällöstä kohderyhmään ja budjettiin. UGC-projekti voi olla jatkuva (esim. uutta sisältöä yrityksellesi kuukausittain / kvartaaleittain) tai vaihtoehtoisesti kertaluonteinen, budjetin mukaisesti räätälöity kokonaisuus.

Kertaluonteista vai toistuvaa?

Meidän kanssamme voit aloittaa pitkäaikaisemman kumppanuuden, jonka rinnalla toteutamme myös kertaluonteisia kampanjoita sekä UGC-sisällöntuotantoa.