Blogi2022-08-23T12:53:51+03:00

Blogi

Haastattelussa Instagram-vaikuttaja Heidi Dufva

30. toukokuuta 2022|

Esitimme muutaman kysymyksen Instagram-vaikuttaja Heidi Dufvalle @bloppshopheidi. Kerro itsestäsi hieman: Olen suomenruotsalainen Heidi Helsingistä. Asumme Helsingin keskustassa aviomieheni ja poikani kanssa. Olemme urheilullinen perhe, ja kaikenlainen urheilu on suurin harrastuksemme. [...]

Missä kanavissa vaikuttajamarkkinointia voi tehdä?

17. maaliskuuta 2022|

Ihmiset viettävät entistä enemmän aikaa sosiaalisen median eri kanavissa. Myös sosiaalisen median kanavia on useita ja niiden määrä kasvaa kasvamistaan. Koska ihmiset viihtyvät somessa, sosiaalinen media toimii myös tehokkaana markkinointikanavana [...]

Blogit ja vaikuttajamarkkinointi 2022

8. helmikuuta 2022|

Vaikuttajamarkkinointi on jo pitkään ollut yksi tehokkaimmista tavoista markkinoida. Vaikuttajien seuraaminen perustuu vapaaehtoisuuteen, jolloin yleisö valitsee seurattavakseen henkilöitä, joista on valmis imemään vaikutteita. Vaikuttajan suositukset, mieltymykset ja ylipäänsä elämä, kiinnostaa [...]

Vaikuttajakampanja viraaliksi – Case Salakis

4. kesäkuuta 2020|

Viime vuosina vaikuttajamarkkinoinnista on tullut yhä suositumpaa ja sen avulla saavutetaan tehokkaasti hyviä tuloksia. Onnistuakseen vaikuttajakampanja vaatii brändille oikean vaikuttajan, mielenkiintoisen ja inspiroivan toteutustyylin sekä yhteistyölle oikean kohdeyleisön. Parhaimmillaan yhteistyö [...]

Vaikuttajamarkkinoinnin trendit 2020

4. maaliskuuta 2020|

Vaikuttajamarkkinointi jatkaa nousuaan, eikä se ole enää erillinen osa yrityksen markkinointia, vaan suurimmalla osalla se on vakiintunut osaksi yrityksen markkinointistrategiaa. Tämä on korostunut yritysten pitkäjänteisempänä vaikuttajatekemisenä, eikä vaikuttajien kanssa tehnyt [...]

IAB Finland vaikuttajamarkkinoinnin opas 02/2019

4. maaliskuuta 2019|

IAB Finland julkaisi 27.2. oppaan strategiseen vaikuttajamarkkinointiin. Vaikuttajamarkkinointi on noussut suosituksi keinoksi tavoittaa tehokkaasti jopa todella spesifejä kohderyhmiä. Suomessa mainostajista jo yli 70% on kokeillut vaikuttajamarkkinointia ja useat ovat sisällyttäneet [...]

5 hyvää syytä tehdä vaikuttajamarkkinointia

1. maaliskuuta 2019|

Vaikuttajamarkkinointi on tutkitusti tuloksellista ja tehokasta ja sen teho ulottuu usein sinne, missä perinteinen mainonta ei enää toimi. Tässä viisi syytä miksi vaikuttajamarkkinointia kannattaa tehdä.   1. Vaikuttajamarkkinointi ei tyrkytä [...]

Ota yhteyttä

Voit soitella meille suoraan tai lähettää alta viestiä!

    Jutta Hirsimäki

    Vaikuttajamarkkinointi
    +358 50 3099 155
    jutta@performission.fi

     Pinja Tuominen

    Vaikuttajamarkkinointi
    +358 44 0531 211
    pinja@performission.fi

    Go to Top