Blogi2024-10-15T10:03:50+03:00

Blogi

Vastuullisempaa vaikuttaja­markkinointia

14. lokakuuta 2024|

Vaikuttajamarkkinointi on noussut viime vuosina yhdeksi suosituimmista markkinoinnin keinoista. Sen avulla tavoitetaan laajasti erilaisia kohderyhmiä ja uutta yleisöä. Vaikuttajat ovat paitsi mielipidevaikuttajia, myös suunnan näyttäjiä, [...]

Tietopaketti UGC-sisällöntuotannosta

5. heinäkuuta 2024|

Mikä on UGC? UGC, eli käyttäjien tuottama sisältö (User-Generated Content) voi olla mitä tahansa käyttäjien luomaa sisältöä, kuten yleisimmin sosiaalisen median lyhytvideoita, valokuvia ja copyja, [...]

Vinkkejä pienen budjetin vaikuttaja­markkinointi­kampanjaan

5. maaliskuuta 2024|

Mikäli yrityksen markkinointibudjetti on hieman pienempi ja täten mahdollisuus panostaa vaikuttajamarkkinointiin on euromäärällisesti vähäisempää, se ei kuitenkaan poissulje vaikuttajamarkkinoinnin hyödyntämistä. Vaikuttajamarkkinointia on mahdollista toteuttaa myös [...]

5 syytä hyödyntää vaikuttaja­markkinointia vuonna 2024

3. tammikuuta 2024|

Vaikuttajamarkkinointi on vaikuttavaa Vaikuttajamarkkinoinnissa korostuu sisällöntuotannon luovuus ja mielikuvituksellisuus. Vaikuttajamarkkinoinnissa päästään lähemmäs kuluttajaa ja se vaikuttaa seuraajiin henkilökohtaisemmin kuin perinteinen geneerinen mainos. Tämä pohjautuu vaikuttajan [...]

Vaikuttaja­markkinoinnin trendit vuonna 2024

5. joulukuuta 2023|

Vuosi on kohtapuolin vaihtumassa, joten nyt onkin oivallinen hetki kurkistaa ensi vuoden vaikuttajamarkkinoinnin trendeihin. Miten vaikuttajamarkkinointia kannattaa toteuttaa vuonna 2024? Tämä teksti avaa sinulle vaikuttajamarkkinoinnin [...]

Miten tulkita vaikuttaja­markkinoinnin tuloksia?

27. huhtikuuta 2023|

Vaikuttajamarkkinointi on tullut pysyväksi osaksi yritysten markkinointistrategioita. Se tarjoaa tehokkaan tavan tavoittaa kohdeyleisöjä ja lisätä brändin tunnettuutta. Vaikka vaikuttajamarkkinointi onkin tehokasta, sen onnistumisen mittaaminen voi [...]

Vaikuttaja­markkinoinnin trendit vuonna 2023

11. tammikuuta 2023|

Vuosi on vaihtunut ja onkin aika tehdä katsaus alkaneen vuoden vaikuttajamarkkinoinnin trendeihin. Miten vaikuttajamarkkinointia kannattaa toteuttaa tänä vuonna? Missä kanavissa kannattaa näkyä ja millä tavoin? [...]

Haastattelussa Instagram-vaikuttaja Heidi Dufva

30. toukokuuta 2022|

Esitimme muutaman kysymyksen Instagram-vaikuttaja Heidi Dufvalle @bloppshopheidi. Kerro itsestäsi hieman: Olen suomenruotsalainen Heidi Helsingistä. Asumme Helsingin keskustassa aviomieheni ja poikani kanssa. Olemme urheilullinen perhe, ja [...]

Blogit ja vaikuttajamarkkinointi 2022

8. helmikuuta 2022|

Vaikuttajamarkkinointi on jo pitkään ollut yksi tehokkaimmista tavoista markkinoida. Vaikuttajien seuraaminen perustuu vapaaehtoisuuteen, jolloin yleisö valitsee seurattavakseen henkilöitä, joista on valmis imemään vaikutteita. Vaikuttajan suositukset, [...]

Vaikuttajakampanja viraaliksi – Case Salakis

4. kesäkuuta 2020|

Viime vuosina vaikuttajamarkkinoinnista on tullut yhä suositumpaa ja sen avulla saavutetaan tehokkaasti hyviä tuloksia. Onnistuakseen vaikuttajakampanja vaatii brändille oikean vaikuttajan, mielenkiintoisen ja inspiroivan toteutustyylin sekä [...]

Ota yhteyttä

Voit soitella meille suoraan tai lähettää alta viestiä!

    Jutta Hirsimäki

    Vaikuttajamarkkinointi
    +358 50 3099 155
    jutta@performission.fi

     Pinja Tuominen

    Vaikuttajamarkkinointi
    +358 44 0531 211
    pinja@performission.fi

    Go to Top