Blogi
Tietopaketti UGC-sisällöntuotannosta
Mikä on UGC? UGC, eli käyttäjien tuottama sisältö (User-Generated Content) voi olla mitä tahansa käyttäjien luomaa sisältöä, kuten yleisimmin sosiaalisen median lyhytvideoita, valokuvia ja copyja, [...]
Vaikuttajamarkkinoinnin heikot tulokset – Mitä tehdä toisin onnistuakseen?
Kun lähdetään rakentamaan vaikuttajamarkkinoinnin yhteistyötä, ensisijaisena tavoitteena on siinä onnistuminen. Performissionilla on kokemusta useiden eri sektoreiden yritysten ja toimijoiden kanssa työskentelystä, sekä sadoista vaikuttajakampanjoista. Tämä [...]
Milloin vaikuttajamarkkinointia kannattaa tehdä? Kevään ja kesän markkinointi.
Monesti kuulee yritysten pohtivan parasta ajankohtaa vaikuttajamarkkinoinnille. Sopiva ajankohta riippuu toki paljon tuotteesta tai palvelusta ja siitä, mikä sen sesonki on. Lisäksi on hyvä miettiä, [...]
Vinkkejä pienen budjetin vaikuttajamarkkinointikampanjaan
Mikäli yrityksen markkinointibudjetti on hieman pienempi ja täten mahdollisuus panostaa vaikuttajamarkkinointiin on euromäärällisesti vähäisempää, se ei kuitenkaan poissulje vaikuttajamarkkinoinnin hyödyntämistä. Vaikuttajamarkkinointia on mahdollista toteuttaa myös [...]
Voiko B2B-yritykset hyödyntää vaikuttajamarkkinointia?
Vaikuttajamarkkinointi on suosittu ja tehokas markkinoinnin muoto B2C-puolella, mutta monesti pohditaan, sopiiko se myös yrityksille tuotteita tai palveluita myyville yrityksille? Miksi ei! Tutustutaan aiheeseen hieman [...]
5 syytä hyödyntää vaikuttajamarkkinointia vuonna 2024
Vaikuttajamarkkinointi on vaikuttavaa Vaikuttajamarkkinoinnissa korostuu sisällöntuotannon luovuus ja mielikuvituksellisuus. Vaikuttajamarkkinoinnissa päästään lähemmäs kuluttajaa ja se vaikuttaa seuraajiin henkilökohtaisemmin kuin perinteinen geneerinen mainos. Tämä pohjautuu vaikuttajan [...]
Vaikuttajamarkkinoinnin trendit vuonna 2024
Vuosi on kohtapuolin vaihtumassa, joten nyt onkin oivallinen hetki kurkistaa ensi vuoden vaikuttajamarkkinoinnin trendeihin. Miten vaikuttajamarkkinointia kannattaa toteuttaa vuonna 2024? Tämä teksti avaa sinulle vaikuttajamarkkinoinnin [...]