Blogi
Miten valita juuri oikea vaikuttaja?
Vaikuttajamarkkinointi on enemmän kuin pelkkä keino tuotteiden mainostamiseen sosiaalisessa mediassa – se on olennainen osa modernia markkinointistrategiaa. Kun vaikuttaja valitaan huolellisesti, hänestä voi tulla osa [...]
Vastuullisempaa vaikuttajamarkkinointia
Vaikuttajamarkkinointi on noussut viime vuosina yhdeksi suosituimmista markkinoinnin keinoista. Sen avulla tavoitetaan laajasti erilaisia kohderyhmiä ja uutta yleisöä. Vaikuttajat ovat paitsi mielipidevaikuttajia, myös suunnan näyttäjiä, [...]
Tietopaketti UGC-sisällöntuotannosta
Mikä on UGC? UGC, eli käyttäjien tuottama sisältö (User-Generated Content) voi olla mitä tahansa käyttäjien luomaa sisältöä, kuten yleisimmin sosiaalisen median lyhytvideoita, valokuvia ja copyja, [...]
Vaikuttajamarkkinoinnin heikot tulokset – Mitä tehdä toisin onnistuakseen?
Kun lähdetään rakentamaan vaikuttajamarkkinoinnin yhteistyötä, ensisijaisena tavoitteena on siinä onnistuminen. Performissionilla on kokemusta useiden eri sektoreiden yritysten ja toimijoiden kanssa työskentelystä, sekä sadoista vaikuttajakampanjoista. Tämä [...]
Milloin vaikuttajamarkkinointia kannattaa tehdä? Kevään ja kesän markkinointi.
Monesti kuulee yritysten pohtivan parasta ajankohtaa vaikuttajamarkkinoinnille. Sopiva ajankohta riippuu toki paljon tuotteesta tai palvelusta ja siitä, mikä sen sesonki on. Lisäksi on hyvä miettiä, [...]
Vinkkejä pienen budjetin vaikuttajamarkkinointikampanjaan
Mikäli yrityksen markkinointibudjetti on hieman pienempi ja täten mahdollisuus panostaa vaikuttajamarkkinointiin on euromäärällisesti vähäisempää, se ei kuitenkaan poissulje vaikuttajamarkkinoinnin hyödyntämistä. Vaikuttajamarkkinointia on mahdollista toteuttaa myös [...]