Blogi2024-05-27T08:45:58+03:00

Blogi

Tietopaketti UGC-sisällöntuotannosta

5. heinäkuuta 2024|

Mikä on UGC? UGC, eli käyttäjien tuottama sisältö (User-Generated Content) voi olla mitä tahansa käyttäjien luomaa sisältöä, kuten yleisimmin sosiaalisen median lyhytvideoita, valokuvia ja copyja, [...]

Vinkkejä pienen budjetin vaikuttaja­markkinointi­kampanjaan

5. maaliskuuta 2024|

Mikäli yrityksen markkinointibudjetti on hieman pienempi ja täten mahdollisuus panostaa vaikuttajamarkkinointiin on euromäärällisesti vähäisempää, se ei kuitenkaan poissulje vaikuttajamarkkinoinnin hyödyntämistä. Vaikuttajamarkkinointia on mahdollista toteuttaa myös [...]

5 syytä hyödyntää vaikuttaja­markkinointia vuonna 2024

3. tammikuuta 2024|

Vaikuttajamarkkinointi on vaikuttavaa Vaikuttajamarkkinoinnissa korostuu sisällöntuotannon luovuus ja mielikuvituksellisuus. Vaikuttajamarkkinoinnissa päästään lähemmäs kuluttajaa ja se vaikuttaa seuraajiin henkilökohtaisemmin kuin perinteinen geneerinen mainos. Tämä pohjautuu vaikuttajan [...]

Vaikuttaja­markkinoinnin trendit vuonna 2024

5. joulukuuta 2023|

Vuosi on kohtapuolin vaihtumassa, joten nyt onkin oivallinen hetki kurkistaa ensi vuoden vaikuttajamarkkinoinnin trendeihin. Miten vaikuttajamarkkinointia kannattaa toteuttaa vuonna 2024? Tämä teksti avaa sinulle vaikuttajamarkkinoinnin [...]