Blogi
Vaikuttaja – Miten teet yhteistyötä kauttamme vuonna 2023
Millaisia tuotteita ja palveluita haluaisit tuoda esiin omissa somekanavissasi? Mitkä aiheet kiinnostavat seuraajiasi ja sopivat luontevasti sisältöösi? Nämä asiat kannattaa pitää aina mielessä yhteistöitä suunnitellessa ja yhteistyöpyyntöihin vastaillessa. Kun myös [...]
Vaikuttajamarkkinoinnin trendit vuonna 2023
Vuosi on vaihtunut ja onkin aika tehdä katsaus alkaneen vuoden vaikuttajamarkkinoinnin trendeihin. Miten vaikuttajamarkkinointia kannattaa toteuttaa tänä vuonna? Missä kanavissa kannattaa näkyä ja millä tavoin? Seuraavissa kohdissa jaan parhaaksi havaitsemamme [...]
3 vinkkiä – Miksi käyttää vaikuttajamarkkinoinnin toimistoa yhteistöiden toteuttamiseen?
Vaikuttajamarkkinointi on kasvattanut suosiotaan markkinoinnin muotona vuosi vuodelta yhä enenevissä määrin. Tänä päivänä vaikuttajamarkkinointi onkin kustannustehokas ratkaisu yrityksille tavoittaa oikeaa kohderyhmää ja vaikuttaa mm. kohderyhmän ostopäätökseen. Vaikuttajamarkkinointi kiinnostaa yhä useampia [...]
Haastattelussa Instagram-vaikuttaja Heidi Dufva
Esitimme muutaman kysymyksen Instagram-vaikuttaja Heidi Dufvalle @bloppshopheidi. Kerro itsestäsi hieman: Olen suomenruotsalainen Heidi Helsingistä. Asumme Helsingin keskustassa aviomieheni ja poikani kanssa. Olemme urheilullinen perhe, ja kaikenlainen urheilu on suurin harrastuksemme. [...]
Missä kanavissa vaikuttajamarkkinointia voi tehdä?
Ihmiset viettävät entistä enemmän aikaa sosiaalisen median eri kanavissa. Myös sosiaalisen median kanavia on useita ja niiden määrä kasvaa kasvamistaan. Koska ihmiset viihtyvät somessa, sosiaalinen media toimii myös tehokkaana markkinointikanavana [...]
Blogit ja vaikuttajamarkkinointi 2022
Vaikuttajamarkkinointi on jo pitkään ollut yksi tehokkaimmista tavoista markkinoida. Vaikuttajien seuraaminen perustuu vapaaehtoisuuteen, jolloin yleisö valitsee seurattavakseen henkilöitä, joista on valmis imemään vaikutteita. Vaikuttajan suositukset, mieltymykset ja ylipäänsä elämä, kiinnostaa [...]
B2B-vaikuttajamarkkinointi – mitä on B2B-vaikuttajamarkkinointi ja miten se toimii?
Vaikuttajamarkkinointi on yksi selkeästi suosituimmista markkinoinnin keinoista kuluttajille myytävien palveluiden ja tuotteiden osalta. Yksi suosion syistä on mahdollisuus tarkkaan kohdennukseen sekä siihen tunnettuun seikkaan, että suositus on aina ollut yksi [...]
Performissionin tiimi kasvoi uudella vaikuttajamarkkinoinnin ammattilaisella
Vaikuttajamarkkinointi on kuluneen koronavuoden aikana pitänyt paikkansa yhtenä kannattavimmista ja suosituimmista markkinointitavoista koronan tuomista haasteista huolimatta. Yritykset tavoittavat uudet potentiaaliset asiakkaansa vaikuttajien kautta niin sosiaalisen median eri kanavista kuin blogeistakin, [...]
Vaikuttajakampanja viraaliksi – Case Salakis
Viime vuosina vaikuttajamarkkinoinnista on tullut yhä suositumpaa ja sen avulla saavutetaan tehokkaasti hyviä tuloksia. Onnistuakseen vaikuttajakampanja vaatii brändille oikean vaikuttajan, mielenkiintoisen ja inspiroivan toteutustyylin sekä yhteistyölle oikean kohdeyleisön. Parhaimmillaan yhteistyö [...]
Vaikuttajamarkkinoinnin trendit 2020
Vaikuttajamarkkinointi jatkaa nousuaan, eikä se ole enää erillinen osa yrityksen markkinointia, vaan suurimmalla osalla se on vakiintunut osaksi yrityksen markkinointistrategiaa. Tämä on korostunut yritysten pitkäjänteisempänä vaikuttajatekemisenä, eikä vaikuttajien kanssa tehnyt [...]
Ansaitun näkyvyyden hyödyntäminen osana markkinointistrategiaa
Somenäkyvyyden hankkiminen on nykyään mahdollista ja vain muutamalla eurolla voi ostaa näkyvyyttä, joka tavoittaa tuhansia somekäyttäjiä. Erityisesti Facebookissa ja Instagramissa näitä edullisia, sponsoroituja julkaisuja tulee vastaan päivän aikana yksi, jos [...]
IAB Finland vaikuttajamarkkinoinnin opas 02/2019
IAB Finland julkaisi 27.2. oppaan strategiseen vaikuttajamarkkinointiin. Vaikuttajamarkkinointi on noussut suosituksi keinoksi tavoittaa tehokkaasti jopa todella spesifejä kohderyhmiä. Suomessa mainostajista jo yli 70% on kokeillut vaikuttajamarkkinointia ja useat ovat sisällyttäneet [...]
5 hyvää syytä tehdä vaikuttajamarkkinointia
Vaikuttajamarkkinointi on tutkitusti tuloksellista ja tehokasta ja sen teho ulottuu usein sinne, missä perinteinen mainonta ei enää toimi. Tässä viisi syytä miksi vaikuttajamarkkinointia kannattaa tehdä. 1. Vaikuttajamarkkinointi ei tyrkytä [...]
Ota yhteyttä
Voit soitella meille suoraan tai lähettää alta viestiä!

Jutta Hirsimäki
Vaikuttajamarkkinointi
+358 50 3099 155
jutta@performission.fi

Pinja Tuominen
Vaikuttajamarkkinointi
+358 44 0531 211
pinja@performission.fi