Blogi2024-05-24T15:04:33+03:00

Blogi

Vinkkejä pienen budjetin vaikuttaja­markkinointi­kampanjaan

5. maaliskuuta 2024|

Mikäli yrityksen markkinointibudjetti on hieman pienempi ja täten mahdollisuus panostaa vaikuttajamarkkinointiin on euromäärällisesti vähäisempää, se ei kuitenkaan poissulje vaikuttajamarkkinoinnin hyödyntämistä. Vaikuttajamarkkinointia on mahdollista toteuttaa myös pienemmällä budjetilla ja mikä parasta, [...]

Voiko B2B-yritykset hyödyntää vaikuttaja­markkinointia?

1. helmikuuta 2024|

Vaikuttajamarkkinointi on suosittu ja tehokas markkinoinnin muoto B2C-puolella, mutta monesti pohditaan, sopiiko se myös yrityksille tuotteita tai palveluita myyville yrityksille? Miksi ei! Tutustutaan aiheeseen hieman tarkemmin tässä kirjoituksessa. 1. Kohderyhmä [...]

5 syytä hyödyntää vaikuttaja­markkinointia vuonna 2024

3. tammikuuta 2024|

Vaikuttajamarkkinointi on vaikuttavaa Vaikuttajamarkkinoinnissa korostuu sisällöntuotannon luovuus ja mielikuvituksellisuus. Vaikuttajamarkkinoinnissa päästään lähemmäs kuluttajaa ja se vaikuttaa seuraajiin henkilökohtaisemmin kuin perinteinen geneerinen mainos. Tämä pohjautuu vaikuttajan ja seuraajien väliseen suhteeseen, jota [...]

Vaikuttaja­markkinoinnin trendit vuonna 2024

5. joulukuuta 2023|

Vuosi on kohtapuolin vaihtumassa, joten nyt onkin oivallinen hetki kurkistaa ensi vuoden vaikuttajamarkkinoinnin trendeihin. Miten vaikuttajamarkkinointia kannattaa toteuttaa vuonna 2024? Tämä teksti avaa sinulle vaikuttajamarkkinoinnin kuumimmat trendit pian vaihtuvalle uudelle [...]

Haastattelussa toimittaja ja somevaikuttaja Inka Ikonen

4. syyskuuta 2023|

Kuinka kauan olet toiminut vaikuttajana ja miten kaikki alkoi? Olen kirjoittanut blogia jo yli 10 vuotta sitten ollessani töissä toimittajana Ilta-Sanomilla. Tuolloin kirjoitin projektiluontoisesti painonpudotuksestani sekä vaihdostani Kaakkois-Aasiassa. Kun työskentelin [...]