Blogi2024-11-21T14:13:24+02:00

Blogi

Miten valita juuri oikea vaikuttaja?

21. marraskuuta 2024|

Vaikuttajamarkkinointi on enemmän kuin pelkkä keino tuotteiden mainostamiseen sosiaalisessa mediassa – se on olennainen osa modernia markkinointistrategiaa. Kun vaikuttaja valitaan huolellisesti, hänestä voi tulla osa [...]

Vastuullisempaa vaikuttaja­markkinointia

14. lokakuuta 2024|

Vaikuttajamarkkinointi on noussut viime vuosina yhdeksi suosituimmista markkinoinnin keinoista. Sen avulla tavoitetaan laajasti erilaisia kohderyhmiä ja uutta yleisöä. Vaikuttajat ovat paitsi mielipidevaikuttajia, myös suunnan näyttäjiä, [...]

Tietopaketti UGC-sisällöntuotannosta

5. heinäkuuta 2024|

Mikä on UGC? UGC, eli käyttäjien tuottama sisältö (User-Generated Content) voi olla mitä tahansa käyttäjien luomaa sisältöä, kuten yleisimmin sosiaalisen median lyhytvideoita, valokuvia ja copyja, [...]

Vinkkejä pienen budjetin vaikuttaja­markkinointi­kampanjaan

5. maaliskuuta 2024|

Mikäli yrityksen markkinointibudjetti on hieman pienempi ja täten mahdollisuus panostaa vaikuttajamarkkinointiin on euromäärällisesti vähäisempää, se ei kuitenkaan poissulje vaikuttajamarkkinoinnin hyödyntämistä. Vaikuttajamarkkinointia on mahdollista toteuttaa myös [...]