Blogi
Vaikuttajamarkkinoinnin trendit 2020
Vaikuttajamarkkinointi jatkaa nousuaan, eikä se ole enää erillinen osa yrityksen markkinointia, vaan suurimmalla osalla se on vakiintunut osaksi yrityksen markkinointistrategiaa. Tämä on korostunut yritysten pitkäjänteisempänä [...]
Ansaitun näkyvyyden hyödyntäminen osana markkinointistrategiaa
Somenäkyvyyden hankkiminen on nykyään mahdollista ja vain muutamalla eurolla voi ostaa näkyvyyttä, joka tavoittaa tuhansia somekäyttäjiä. Erityisesti Facebookissa ja Instagramissa näitä edullisia, sponsoroituja julkaisuja tulee [...]
IAB Finland vaikuttajamarkkinoinnin opas 02/2019
IAB Finland julkaisi 27.2. oppaan strategiseen vaikuttajamarkkinointiin. Vaikuttajamarkkinointi on noussut suosituksi keinoksi tavoittaa tehokkaasti jopa todella spesifejä kohderyhmiä. Suomessa mainostajista jo yli 70% on kokeillut [...]
5 hyvää syytä tehdä vaikuttajamarkkinointia
Vaikuttajamarkkinointi on tutkitusti tuloksellista ja tehokasta ja sen teho ulottuu usein sinne, missä perinteinen mainonta ei enää toimi. Tässä viisi syytä miksi vaikuttajamarkkinointia kannattaa tehdä. [...]
Ota yhteyttä
Voit soitella meille suoraan tai lähettää alta viestiä!
Jutta Hirsimäki
Vaikuttajamarkkinointi
+358 50 3099 155
jutta@performission.fi
Pinja Tuominen
Vaikuttajamarkkinointi
+358 44 0531 211
pinja@performission.fi